onsdag 13 oktober 2010

Presentation: Mingus

Jag heter Mingus och ÄLSKAR att vara i centrum, så när kameran kommer fram kan jag vara så här söt. Fast matte tycker mest att jag är full i fan (kolla leendet!)...

Annars är jag en busig, irländsk setter av jakttypen. Det bästa jag vet är att sträcka ut i full galopp över fälten. Leka jaktlekar med kompisarna eller reta Signe med pinnar är oxå kul, och när det är varmt är det skönt att ta sig ett dopp i Värtan.

Vintern är härlig, men ibland kan det bli lite för mycket snöbollar i byxorna, så matte har skaffat en ‘kondomdress’ till mig, ni vet en sån där tajt färgglad strumpa som ingen jakthund med självaktning har på sig. Vi får se vem som vinner i vinter (har dock hört att dressen är svår att ta på, och jag ska då DEFINITIVT INTE hjälpa till).

Läs mer om mig på www.jaktsetter.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar